maandag 3 augustus 2015

Vertrek reis Singapore Australie en Bangkok 2015.

Vandaag mijn koffer gepakt. Wat een werk. Je denkt dat doe ik ff maar dat was niet zo. Ik heb 4 uurtjes gepakt. Ja , je moet dan natuurlijk alles wat je inpakt ook even passen .
Want een strakke broek mee nemen dat werkt niet. 
Goed dan alles zo inpakken dat je koffer dicht gaat ,ook dat was ff puzzelen.

Wat neem je mee als je 4 weken gaat!
Dan gaan we van warm naar koud en terug naar warm. Dus van t Shirt tot trui tot jas .
Van korte broek naar lange broek. En schoenen!
Wandel schoenen en nette schoenen. 
Dan moeten we nog voor de korte reisjes binnen de reis een extra rugzak mee nemen.
Zodat we niet steeds met de grote koffer hoeven te sjouwen.


Zo gelukkig eerst een lijstje gemaakt ,en na het een en ander sleutelen aan de meeneem lijst is de koffer nu echt helemaal ingepakt. 
Yes....

Als laatste  de kadootjes voor de mensen die we bezoeken nog ergens ertussen douwen, en klaar is kees. : Het zit er in ". Morgen sluit ik m pas af.. Want je weet nooit wat er nog bij kan !! Oké wat mij betreft kan de reis weer beginnen.


1 opmerking:

  1. Goede reis tante Thiely. Ik ga je weer volgen. Dikke kus Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen