zaterdag 29 augustus 2015

Australie naar Bangkok 28-8-2015


Sidney naar  Bangkok 28 Augustus Dag 24
 
 

Vandaag is een reis dag. Het is geen probleem om de stad uit te komen.  Het is niet druk en we herkennen de weg dus naar het vliegveld rijden is niet moeilijk. We moeten de auto op domestic airport afgeven. Eenmaal daar vragen we waar we moeten tanken want de gehele weg hebben we geen benzine pomp gezien. De instructies zijn goed ,was het niet dat bij de eerste tankstation de benziene op was. Dus verder rijden. Bianca krijgt al de kriebels ,maar gelukkig zie ik na 5 min een pomp en we tanken. Snel terug auto in leveren en naar het internationaal vliegveld. Daar aangekomen inchecken en geld opmaken . Dat is leuk !
 
 
Daarna de reis . Het vliegtuig is okay ,alleen onze voor zitters niet. Die gaan liggen waardoor Bianca twee keer haar knie bezeerd en niet goed kan zitten.
Er word een andere plaats gezocht, maar ook hier komt ze na een uur terug want ook daar willen de mensen slapen en dus liggen. Dan kan je niets tegen doen. Dus in het begin staat Bianca veel. Dan komt het eten en dan moet men de stoelen recht zetten en kan Bianca zitten. Dit  “spel” word de gehele reis gespeeld.
 
 

Ik heb er minder last van omdat ik korter ben en dus minder been ruimte nodig heb. Ik kijk maar leifst 4 films met tussendoor eten. En drinken. Van ijs tot mouse tot appel en hotdog en rijst met kip ,alles smaakt goed. De lengte ven de reis duurt lang Er is vertraging en de vlucht duurt 10 uur. Dan moeten we het land in en dat duurt ook 2 uur.
 
 
Zwaar dus . Taxi genomen en in hotel hoor ik dat ik Lek mijn Thaise vriend Lek, moet bellen. Oeps die had een chauffeur gestuurd maar door de vertraging en oponthoud waren we elkaar mis gelopen. We spreken af morgen vroeg staat de privé chauffeur voor ons klaar en waar wij heen willen hij brengt ons. We gaan naar de kamer,, frissen ons op en gaan wat eten in het hotel Mijn eerste Singapore Sling  in Thailand.  We zijn moe en na het eten gaan we naar bed Morgen vroeg naar Marina Land ,we worden om 9 uur opgehaald.
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten