zondag 16 augustus 2015

Laatste dag in cairns..


 

Zondag 16 -8-2015.
 
 
 

Vandaag is een rustdag en we staan zonder wekker op. Gaan lekker ontbijten en daar gaat Bianca een sigaretje roken. Ze komt terug en zegt “Joh. He !  We kunnen eens informeren of er een vlucht is over de Great Barrière reef !!  Oké , hebben we niet al genoeg gevlogen dan ! Nee, Joh dit is pas echt leuk.. Goed we gaan eens kijken of het kan ,en ja hoor 30 minuten later is het geregeld.  We nemen Dayle mee . Bianca stuurt haar een e mail  of ze ons eerder ophaalt en dat we een verrassing hebben. Goed even daarna word Dayle nieuwsgierig en ze vraagt “moet ik iets mee nemen”!! Ja zegt Bianca  een luier misschien. De spanning zit er in , en Dayle is er op tijd. We gaan eerst lunchen in de Botanica garden. Daarna naar het vliegveld en ja daar komen de kriebels. Ik krijg zowaar buikpijn. Is toch maar een ieniemienie vliegtuigje hoor !!
 

 

Maar eenmaal “in the air “ is het een belevenis die we nooit meer vergeten. We Viegen over verschillende riffen en zien boten strandenbergen schildpadden ( al zie ik ze niet echt hoor 1) Wel zie ik de Mantarog.. En de stingray.. Het is echt fantastisch. We vliegen een uur. En als we weer aan land zijn ben ik ook weer heel blij moet ik zeggen.
 
 
 
We gaan naar het huisje en we gaan tegen 1900 lekker eten in Villa Romana een Italiaans restaurant. Samen met Jhon Bob Rolf en Dayle. Gezellig want ze hebben alles wat we lekker vinden. Ik neem nog een keer de Surf en Turf.. Lekker met een café Vienna na .. Er komt een groot zondags vuurwerk en John zegt : das om dat jullie er zijn meisjes !! Het word een leuke avond. We nemen afscheid en we weten dat ons Cairns avontuur er op zit. Morgen vliegen we naar Brisbane..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten