donderdag 31 januari 2013

Heide 2013



Naar Heide.
 
Heide is een vriendin die ik op congressen ontmoet heb.
In Australië zijn we een week samen opgetrokken in de outback .Ik was daar met Hans en Caroline. De tweede keer Australië zijn Caroline en ik naar haar in Thailand gegaan..

Nu ben ik hier met José .
En Jose kent Heide al weer veel langer dan ik .
Jose heeft me voorgesteld aan Heide. Ze is ook twee keer met Heide bij me op visite geweest. Vorig jaar zijn we samen met Heide naar een kweker in Nederland geweest .
Een Thaise kweker zocht Ara’s . Zo kwamen we weer met hem in contact, en hij heeft ons nu ook uitgenodigd om  te komen kijken naar zijn vogels. Wat zo mooi is aan onze hobby ,is dat we mensen leren kennen over de gehele wereld. Men maakt kennis omdat we interesse hebben in hun of onze vogels. En je ziet hoe belangrijk dat kan zijn voor de toekomst. Delen is rijkdom en het geeft je veel vriendschap.

Heide  woont in een mooi Thai huis. Ze woonde eerst op 2 uur rijden van Bangkok.
Nu heeft zij in Bangkok haar huis. Geheel in Taise stijl.  We zitten nu vlak bij .
Het is een kleine 30 min van ons hotel. Dus we gaan vanuit hier naar haar , en blijven daar tot maandag.
 
Heide is van Duitse afkomst. En is een vrouw van bijna 70 . Heide is zeer actief en vooral altijd bezig met haar palm kaketoes. Ze woont al meer dan 40 jaar in Thailand, dus ze is wel wat gewend . Ze heeft o.a. palmkaketoes, amazones, edels, geelkuiven en wat Lori’s.
In 2011 bezochten we  haar andere huis dieper in Thailand, en nu i haar nieuwe huis klaar. Daarin heeft ze ook twee appartementen voor bezoekers gemaakt  .
Jose heeft haar nieuwe huis nog niet gezien.
We zijn zeer benieuwd.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten