woensdag 30 januari 2013

Rust dag !!!! 30-1-2013


Woensdag 30-1-2013

Onze rustdag .We slapen uit en tegen 9 uur gaan we naar het ontbijt wat goed is . Lekkere koffie ,een broodje met genoeg variatie ,lekker eitje en jus ‘d orange en dan kunnen we er weer tegen.  We gaan even bij het zwembad liggen omdat ik nog wat aan het dagboek moet werken en José maakt foto’s .
 
 

Jose gaat dan naar de kapper en laat haar haren knippen en föhnen en haar voeten pedicuren. Het wassen is al een feest ze worden 3 keer gewassen en dat gebeurt liggend in een bed. Daarna een kuurtje  ,even intrekken en dan knippen. Klein stukje is de opdracht, en ze luisteren goed ,Jose is blij. Daarna lekker droog föhnen en dan de voetjes. Omdat José zelf weet hoe dat allemaal werkt, vind ze het des te leuker dat ze dit hier kan laten doen . Voeten gaan eerst in een badje met water, en dan gaan ze beginnen. Geen moeilijk materiaal nee, alles op de ouderwetse manier. Handwerk dus . Jose geniet .
En maakt een foto.
 
 
 
 
 
 
 
Ik ga naar de massage. Nu normaal vind ik dat geweldig en kan ik relaxen. Ik heb van te voren duidelijk verteld dat ik reuma heb en een “zachte massage “ wil.  Aroma therapie word aan bevolen. Ik heb alle massages gehad en therapieën en ben veel gewend ,maar al snel begrijp ik dat deze massage de laatste is voor deze vakantie.
Ik heb zoveel pijn dat spontaan de tranen over mijn gezicht rollen. En ook al vraag ik het zachter te doen, het gaat gewoon door. Wel merk ik dat ieder lichaamsdeel wat behandeld is , word met een warme handdoek toegedekt ,en dit verlicht de pin.
Van top tot teen word ik een uur gemasseerd. Ze slaan niets over en dit heb ik nooit eerder meegemaakt. De dame is niet te stoppen! Ik tel de minuten en hoop dat ik morgen nog kan bewegen. Nadien ga ik bij het zwembad liggen om bij te komen en wacht op José.
Met 6 paracetamolletjes kom ik de dag door en vanavond neem ik er nog 2 .En hoop dat het morgen mee valt. Wel heb ik het gevoel dat alles echt los is !!
 
 
 
In de middag zijn we gaan shoppen op een laag tempo ,maar merken dat ook op die manier geld kan rollen hahahahahaha. Maar het is genieten deze grote winkels (MBK) zijn 7 etages  hoog en zo groot ,dat haal je niet in een dag laat staan in een middag.
 
 
 
 
 

Lekker sushi gegeten , en alhoewel José lekker heeft mee gesnoept is het voor haar sushi genoeg !  Morgen weer naar de Thai! Caroline , je weet hoe lekker en veel het was en ik kan je zeggen het was niets veranderd !!

Zo tegen 20.00 uur met de taxi naar hotel .Daar een afzakkertje “even  bijtanken” en morgen vroeg gaan we naar de het Safari en Marina Wold
 
 
 
 

Zie hier de film van dit park :
 

1 opmerking:

  1. Hoi Thiely,

    Als ik die bak met sushi zie hoop ik dat Jose er veel van gesnoept heeft, whoooaoao om jaloers op te worden.

    xx Marian

    BeantwoordenVerwijderen