zaterdag 20 augustus 2011

Vrijdag 19 en Zaterdag 20 Augustus.




Hallo
Outback overleeft.
Kookabura queen overleeft.



                                    


Vandaag veel gelopen veel gezien en veel lol gehad. Leuke foto gemaakt ik doe er ff een paar bij ! Na de dag met een dikke 450 klm op naar Brisbane. Onderweg nog een kweker bezoekje en dan naar het hotel. Ik doe er ff wat foto's bij . Van de blok hut in Bourcke,van Caroline en mij en zeg maar önderweg "foto's ... 


Na een schitterende avond op de Kookaburra Queen met lekker eten en muziek . Caroline en ik hebben de hele avond gedanst ,wow heerlijk ff de beentje los gooien na dagen in de bus . Kikken ! We zijn we om 2400 naar bed gegaan Vrijdag was voorbij. Ik heb overal wat foto’s toegevoegd. Hoop dat het is gelukt.!

Zaterdag de 20ste augustus  6.00 uur  Vroeg er uit !

Zaterdag gingen we op de valreep toch nog naar Australië zoo van Steve Irwin. Dat haalde we nog net want we zouden vliegen om 1600 uur. Mooi weer en de Tasmania devil op de foto kunnen zetten. Heerlijk rond gelopen en tegen 1300 naar Brisbane terug ,waar we 14.30  op Brisbane airport aan kwamen. We vlogen met Jet star om 16 00 uur en landen om 17.30 uur in Sidney.
Aangekomen in Sidney .Wat een stad. Nou daar is Eindhoven Nuenen bij .Wat zeg ik Amsterdam is daartegenover klein. Wow ik dacht ik ben in een mierenhoop terecht gekomen Het krioelt er van de mensen. Aangekomen in ons hotel appartement, eindelijk rust Nou ja rust ,na 30 min was er vuurwerk en al dachten we dat het voor ons was, een welkom Thiely en Caroline !
Nee ff normaal, maar  wat een vuurwerk zeg. En wat een stad.  Nu van 52 hoog,  Ja hoor we zitten 52 hoog met balkon en overzicht over Sidney! Kan niet beter. Luxe ,dat wil je niet weten. Met een keuken grote badkamer en slaapkamer met overal spiegels, een ronde kamer met een glazenuitzicht van een 8 meter. Wow, wel gaaf hoor ook al kregen we de kriebels toen we over het balkon keken.  Toch wel hoog. Nu  we zijn weer online en thuisfront is weer op de hoogte. Geeft weer een goed gevoel. Tijdverschil  van 8 uur geeft soms wel eens problemen, maar och email is geduldig. Nu vanavond lekker thuis over de lichtjes parade eten. Gewoon brood met tomaat uien en ei. Gewoon ff afkicken van de drukke dagen omringd met mensen.

Morgen vroeg weer op We gaan Sidney verder verkennen en naar Opera house misschien ook Taronga zoo.  Meer in de planning : “The rocks” Featherdael National park, Blue Mountains en een kweker bezoek, dus vervelen zullen we ons niet Voor nu welterusten en tot later..
Thiely en Caroline ,die al lekker slaapt ,ik wilde vandaag nog even de blog klaar hebben ,en ga nu ook naar bed inmiddels is het hier nu 2300 uur lange dag vandaag.

Tot later..

1 opmerking:

  1. Hoi Caroline en Thiely,

    Bedankt! Het is hartstikke leuk om jullie zo een beetje te kunnen volgen. Al veel gezien, lees ik wel.
    Ook nog slangen tegen gekomen? Of kijken jullie alleen maar naar boven?
    Het lijkt me geweldig om al die kaketoes in het wild te zien. Dat is vast genieten. Leuk dat er ook wat foto’s bij zitten. Dat is allemaal goed gelukt.
    Wat zullen jullie moe zijn als je weer thuis bent na al die kilometers reizen.
    Geniet nog lekker en wij genieten hier met jullie mee.
    Veel plezier nog!

    groetjes,
    Ankie

    BeantwoordenVerwijderen