maandag 8 augustus 2011

Tapei 8 Augustus

We zijn geland in Tapei.

Na enkele minuten zoeken zitten we nu ook op de juiste level. Die taal is niet te verstaan en Engels is .......Ja hoe zal ik het zeggen  " moeilijk voor de crew" .

Wow het is hier groot ,maar wel rustig niet druk ,alhoewel er veel mensen zijn.
Wat een gedoe steeds moeten we alles uit pakken check dubbel check .
Goed je went er aan en we worden steeds sneller.

En ik heb mijn boarding pass. Bij in checken In Amsterdam, kwam ik niet verder dan Tapei,daar zouden ze de ticket Brisbane hebben , Caroline had wel een ticket ... Stres........................Maar alles kwam goed ,ik heb de ticket op zak!

Hier vertrekken we weer om 23.20 uur naar Brisbane.

We kwamen aan in Taiwan time half drie. We hadden dus 8 uur over om ons te vermaken.
De reis van Bangkok naar Tapei was  ik in slaap gevallen.  Nu gaan we wakker blijven wat eten en lezen en dan slapen we de reis naar Brisbane weer om daar "fris " aan de dag  te beginnen. Hier op dit vliegveld gaan we winkels bekijken ,er is een orchideen tuin (?) relax rooms,museum, en internette en masagesstoelen ,waar we een munt voor hebben 20 min relaxsen.

Nou dat voelde wel anders hoor Caroline en ik kreunde het uit De oe -  ach en auw geluiden vanuit onze hoek werden met lachende gezichten ontvangen. Nu ook wij lagen na 5 minuten in een deuk en ik dacht ,dat worden langen minuten. Maar ook dat hebben we overwonnen en we voelen ons weer "  fit om verder te gaan " al kreunen we nog wat na ....Maar goed een taise masage hoort er wel bij ....

Morgen vroeg  9 Augustus om half 11 zijn we dan in Brisbane. We gaan dan naar hotel,en verkennen de andere kant van Brisbane :The South Park banks. Even acclamatiseren en dan op tijd naar bed om dat we de dag er na naar het Lammington Park gaan.

Voor nu is het tijd  om richting instapbalie te gaan, 22..30 uur is het hier en bij jullie is het dan vor nu 6 uur vroeger .En eenmaal in Brisbane lopen we 8 uur voor op Nederland. 
Dus  snaveltjes toe en morgen gezond weer op tot morgen!
Thiely en Caroline 

1 opmerking:

  1. hoi
    thiely en lien

    ik lees dat het erg leuk is tot nu toen en ben benieuwd naar het reis verslag

    Foppe

    BeantwoordenVerwijderen