zondag 17 juli 2016

Maleisië 2016


Maleisië 2016

Hallo allemaal, Het is bijna zover het is vakantie.
Komende week ga ik naar Maleisië.
Ik zal u via facebook (Thiely - Akala ) een beetje op de hoogte houden ,
en daarnaast hier in de Akala blog.
Daar Internette niet overal optimaal is ga ik toch proberen de blog te verzorgen. Samen met Jose Appels gaan we de natuur ,de omgeving ,de dieren en al wat mooi is  en lekker beleven.

Maleisië “here we come”.  
Ed blijft zoals altijd thuis. Het home front kan gewoon niet alleen gelaten worden.
Ik hoop dat u weer veel plezier mag beleven aan de verhalen en de foto's . ook altijd leuk voor ons als u een berichtje na laat .. Voor nu nog even een paar dagen ontspannen. En dan stappen we Donderdag in het vliegtuig. We zijn er dan Vrijdag 22 Juli. We gaan dan meteen vanuit Kuala Lumpur naar Melaka. Waar onze vakantie begint.
Vanaf Zaterdag 23 Juli kan je hier onze belevenissen lezen.

Lieve groetjes Thiely en Jose

3 opmerkingen:

  1. even gekeken hoe ik moet reageren, goede reis gewenst

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig war jullie al de eerste dag meegemmaakt hebben.
    jullie zien er trouwens monter en uitgerust uit! hopelijk blijft dat zo. Groetjes en veel liefs,Jozef

    BeantwoordenVerwijderen